Over Vizier

Vizier is de nieuwsbrief van de Statenfractie Zuid-Holland en de provinciale verenigingen van de ChristenUnie en de SGP in Zuid-Holland. Het is een co-productie, waaraan zowel de ChristenUnie- als de SGP-leden van de Statenfractie ChristenUnie&SGP een bijdrage leveren. Vizier verschijnt drie keer per jaar, in een oplage van ruim 14500 exemplaren.

Alle leden van de ChristenUnie en de SGP in de provincie Zuid-Holland ontvangen Vizier automatisch per post. Vanwege de bewerkelijkheid van digitale verzending en het gegeven dat van veel leden geen e-mailadres bekend of aanwezig is, is gekozen om voorlopig geen digitale nieuwsbrief te versturen. Adreswijzigingen graag per e-mail doorgeven aan het landelijk partijbureau van de ChristenUnie.

Geïnteresseerd?

Bent u nieuwsgierig geworden naar ons fractieblad? Hieronder treft u het archief aan met uitgaven van de afgelopen jaargangen. Deze kunt u downloaden in PDF. U kunt ook een papieren exemplaar per e-mail opvragen bij de fractiemedewerker.

Het eerstvolgende nummer verschijnt in juli.

Nieuwsbrief Vizier Archief