KrisKras tour

We zijn van start! Afgelopen week is de KrisKras tour begonnen. De top 5 kandidaten hebben diverse gemeentes bezocht. Van boerderij naar politiebureau, van winkelstraat naar fietsbrug.

In elke gemeente speelt er weer wat anders waar we graag aandacht aan willen besteden. Zo zijn we in Lisse naar een exportbedrijf geweest die bollen exporteert, om aandacht te creëren voor een sterke regionale economie. In Goeree-Overflakkee zijn de kandidaten met de bus over het eiland gereisd, om zo zelf het openbaar vervoer te ervaren.Het thema bereikbaarheid is hier een belangrijk onderwerp.

Aankomende week zullen we nog meer gemeentes aandoen. We zullen in Zederik in gesprek gaan met agrariërs over onder ander Natura2000. In de Hoeksche Waard gaan we op bezoek bij het Nationaal Landschap Centrum om te praten over de problematiek Haringvliet/veiligheid/ecologie. Overal waar we naartoe gaan nemen we onze blauwe prikker voor een fotomoment. Zo willen we laten zien waar we in geloven en waar we voor staan.

Waar gelooft u in? Laat het ons weten via onze Facebookpagina of Twitter.

Kijk voor meer foto's op onze facebookpagina