Uw stem maakt verschil!

Afbeelding_stemwijzer_Zuid-Holland_klein.JPG18 maart 2019

De afgelopen jaren hebben de statenleden van de ChristenUnie, samen met de collega's van de SGP, echt verschil kunnen maken in de provinciale politiek van Zuid-Holland. We hopen van harte dat u het werk van de ChristenUnie in Zuid-Holland (weer) ondersteunt, door uw stem woensdag 20 maart aan een van de ChristenUnie kandidaten te geven. Laat uw stem niet verloren gaan, want soms kan zelfs één stem verschil maken tussen een extra zetel of niet.

Het programma van de ChristenUnie Zuid-Holland gaat over mensen. Over u en over mij. Onderwerpen als de leefomgeving, vervoer, landschap en woningbouw zijn provinciale aangelegenheden en hebben alles te maken met wonen en werken in Zuid-Holland. Het is geen geheim dat wij dat doen vanuit een christelijke levensovertuiging. Dit maakt ons programma echter niet exclusief, het is gericht op het welzijn van iedere inwoner van Zuid-Holland. Het thema ChristenUnie Zuid-Holland DURFT betekent dat we ambitieus zijn in onze doelen en lastige keuzes niet uit de weg gaan. Niet om de politiek op de voorgrond te plaatsen maar u als inwoner. Ons programma is gericht op een Zuid-Holland dat goed is voor alle inwoners! Op deze manier geven wij ons geloof handen en voeten in de praktijk van elke dag.
Wij vragen van u om ook in Zuid-Holland dit geloof een stem te geven.

Voor de Provinciale Statenverkiezingen 2019 is ook weer een Stemwijzer gemaakt. Daar kunt u uw politieke voorkeur aan de hand van 30 stellingen testen. Als u op onderstaande afbeelding klikt gaat u naar de website van Stemwijzer.

Nieuwsarchief > 2019