Actie

#Gelovendurvendoen!

In Zuid-Holland hebben we veel mensen die zich belangeloos inzetten voor een ander. Ken jij zo’n iemand? En vind jij het ook hoog tijd om deze persoon in het zonnetje te zetten? Doe dan mee met de wedstrijd en win een Ipad mini voor deze super-vrijwilliger!

Ken jij iemand die zich door dik-en-dun inzet voor de ander?

Share dan een foto van hem/haar + prikker via facebook of twitter en vermeld daarbij de reden én de hashtag #GelovenDurvenDoen.
Hij/zij maakt dan kans op een Apple iPad mini!

Voorwaarden

1. Bij het voordragen van een vrijwilliger vragen we om een foto van hem of haar. Vraag altijd toestemming aan de vrijwilliger of de ChristenUnie die foto en de naam van de vrijwilliger kan gebruiken op facebook of website zuidholland.christenunie.nl
  2. Inzendingen moeten voor maandag 16 maart 23.59 uur binnen zijn.
  3. De ChristenUnie beoordeelt alle voordrachten en behoudt het recht om naar eigen inzicht inzendingen te weigeren.
  4. Twee leden van het campagneteam ChristenUnie Zuid-Holland en de voorzitter van het bestuur J.H. Boiten beoordelen de inzendingen en kennen een prijswinnaar toe. Op maandag 17 maart wordt contact gezocht met de inzender. Uiteraard zijn de leden van het campagneteam en het bestuur PU Zuid-Holland uitgesloten van deelname.